FANDOM

Patapon 2
Patapon 2
Data wydania - 6 marca 2009
Rodzaj gry Strategiczna , muzyczna , gra w boga
Dystrubotor SCEP
Wydawca SCEE
Deweloper Pyramid
PEGI Przemoc , od lat 7
Patapon 2-Patapon 2 to kontynuacja gry patapon. Stworzona przez japońskie studio gier Pyramid. Gra opiera się na jej poprzedniczce , naszym zadaniem jest poprowadzenie armii pataponów za pomocą czterech bębnów na Earthend , tym razem znajdziemy tam więcej niż jasne słońce.

FabułaEdytuj

Po pokonaniu armii zigoton , patapony wybudowały statek by podróżować po morzach. Niestrudzenie przemierzały ocean , ale podczas sztormu ich satek zatopiła wielka kałamarnica.Powrót wszechmocnego ( gracza ) pomógł jedynemu żywemu Hataponowi , za pomocą grania PON PON PON PON , wstać i przekazać wszechmogącemu bęben PATA. Po nauczeniu się tej piosenki możemy wyruszać na poszukiwania trzech zaginionych yariponów.

Po zebraniu całej trójki odnajdujemy Meden-księżniczkę i szamankę plemienia Patapon. Jednak trzeba było przegonić trzech zamaskowanych Yariponów , zagrażających bezpieczeństwie szamanki. Po uratowaniu Meden , Hatapon wrócił do patapolis z innymi pataponami które cieszyły się z powrotu wszechmogącego. Armia złożona z trzech Yariponów nie była zbyt wielka , dlatego pierwsze co trzeba zrobić to polowanie na plaży Tochira.

Następną misją jest walka w dżungli z owymi zamaskowanymi pataponami.Po wygranej nasza armia wędruje na Nanjaro hill gdzie spotykają patapona z maską z piorunem. Jest przygnieciony , więc nasza armia stara się go uwolnić , niestety skała jest zbyt duża. Na dodatek przychodzi Dodonga , i ma chrapkę na soczystego patapona. Udaje jej się zniszczyć głaz jednak obrywa w głowę mniejszym kamulcem , po czym ucieka do ruin dongara.

W wiosce dowiadujemy się że patapon z maską cierpi na amnezję i jest bohaterem o nadpataponowych siłach. Możemy nadać mu imię oraz wybierać później klasy , w miarę kupowania nowych jednostek pataponów. Po zdobyciu silnego sojusznika ruszamy na ruiny zamieszkane przez dodongę. Potwór posiada sadzonkę , niezbędną do odbudowania drzewa życia. Po pokonaiu bossa możemy w drzewie życia tworzyć nowe jednostki.

Na kolejnej misji odnajdujemy Lorda Gong Hawkey.Widać że w poprzedniej częsci nie zginął , gdy nam ucieka zabiera ze sobą Zigotonów pragnących walczyć dla niego. Po pokonaniu karmenów wracamy do patapolis , by dowiedzieć się o nowym potworze , Złej mochichi. Pokonujemy go , a Gong rzuca nam nowe wyzwanie, na bagnach jest ukryty cud deszczu , musimy go przyniesć by móc wykonać zadanie generała.

Po zdobyciu cudu deszczu , znajdujemy bęben DON , a lord gong hawkey uczy nas tańca juju. Taniec juju jest wtedy kiedy patapony zagrają w szale DON DODON DODON. Przyda nam się w pokonaniu niewidzialnego we mgle potwora Century.Po zabiciu potwora , Gong chce sprawdzić siłę naszej armii i wyzywa na pojedynek , w którym przegrywa jego armia zabita przez łuczników Karmen z płonącymi strzałami. Generał zigotonów opuscza nas , ale planuję pomóc nam w akcie zemsty nad zamaskowanymi " głupcami".

Po zwycięskim pokonaniu armii karmen , Meden prosi nas aby nasza armia zaatakowała podniebny zamek Karmen. Najpierw będziemy musieli pokonać Pharamantarę , potwora podobnego do sfinksa , zbudowanego z czarnych chmur. Pomaga mu tzw. "pstrykacz" , łapka odpychająca patapony. Po zabiciu potwora , w zamku Karmen czekają na nas Akumapon. Są demonicznyymi pataponami , które Karmen przywołali , by wygrać z pataponami.W zamku spotykamy Dark One i Black Hoshipona. Strzegą ołtarzu z mroczną gwiazdą. Z pomocą przybywa nam w samą porę Gong. Po znisczeniu ołtarza Karmen wycofują się na ląd.

Dark One broni teraz mroźnych terenów. Karmen mają tutaj przewagę , dlatego że na sniegu patapony marzną. Przełamując pierwsze lody , dostajemy się do lodowych tuneli gdzie Akumapon zbierają siły. Pod koniec misji spotykamy Generała Kuwagattana , olbrzymiego Dekapona , z legendarnym młotem. Po znisczeniu lodowych tuneli , stawiamy czoła Mamutowi , bestii zamrożonej w lodzie.W końcu dostajemy się do podziemnego swiata gdzie naszym zadaniem jest zabicie Lorda Bababana , duszę Dark One.

Smierć Mrocznej siły znacznie osłabiła Akumapnów. Black Hoshipon , szykuję armię którą poprowadzi Generał Kuwagattan.Wraz z potężnym grzybem Matango , Akumaponi mogą zwyciężyć.Jednak Kuwagattan ponosi porażkę. Czarna gwiazda przygotowuje Garuru, potwora , demona , następcę Gorla. Potwór ginie wraz z innymi demonem Fencchi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki