FANDOM

Meden- jest duchową przywódczynią plemienia pataponów. W plemieniu pełni rolę szamanki. Nie uczstniczy w misjach jednak mówi przed każdą z nich "dzis się obronimy ("Let's rest up for tomorrow"). Występuje w każdej częsci pataponów. Czasami podpowiada nam co mamy robić.

ImagesCAG307TJ.jpg

Szamanka Meden

Patapon 1

Po raz pierwszy spotykamy ją w patapolis.

Patapon 2

Ratujemy ją na plaży przed yariponami z plemienia karmen i prowadzimy do patapolis. Gdy zdobywamy katapultę postanawia nam towarzyszyć w bitwie. Meden jest w wozie ciągnietym przez konie. W wozie znajduje się także katapulta. Gdy wóz zostanie zniszczony wraz z katapultą Meden zginie i przegramy misję. Po misji pustynnej i zabiciu Nomena , Meden znika. Okazuje się że została porwana przez Karmen. W wozie z kratami ma być przywieziona do Ormen Karmen. Wóz trzeba zniszczyć , ale nie może tego zrobić pożar na pustyni. Meden wtedy i tak zginie. Gdy Karmen uciekną z Meden przegramy.Ostatecznie ratujemy ją i wygrywamy.

Patapon 3

Jest kamiennym posągiem i sprzedaje nam przedmioty. Tym razem ratujemy posąg. Zamiast niej mówi trochę przekręcony tekst hoshipon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki