FANDOM

Dodonga- przypomina niebieskiego T-rexa. Zamieszkuje ruiny Dongara. Jest jednym z łatwiejszych do pokonania bossów spotkamy ją w każdej częsci pataponów.Dodonga upuscza Hard Iron Titaninum Ore i Stone. W patapon 1 także Dream Meat.
Images-9-.jpg

Tak wygląda Dodonga.

Ataki:Edytuj

Cios- Dodonga uderza patapony. Niebezpieczne dla Yari i Yumi ponów.

Zianie ogniem- Zieje ogniem na patapony zadając minimalne obrażenia. Tu łatwo ją przewrócić

Połknięcie- połyka patapona zabijając go od razu ( bohatera nie będzie do końca misji) w patapon 1 nie wiedzieć czemu nie zwraca hełmu.W patapon 2 zwraca hełm.

Ryk-jej najsilnieszy cios , im dalej stoisz tym mocniej ucierpią na tym patapony. Na szczęscie jest od 10 poziomu.

Patapon 1Edytuj

Na pierwszym poziomie uciekamy przed nią hateponem i trzema Yariponami. Później jest bossem w ruinach dongara.

Patapon 2Edytuj

Po raz pierwszy spotykamy ją w Nanjaro Hill. Próbuje zjesć bohatera , wieć w tym celu próbuje zniszczyć Duży głaz przygniatający jej obiadek. Niestety po zniszczeniu dużego głazu obrywa od komupona mniejszym i wycofuje się. Jest bossem w ruinach Dongara.

Patapon 3Edytuj

Mamy doczynienia z przeklętą wersją dodongi. Jest bardziej przerażająca niż w innych częsciach. Pojawia się tym razem w jaskinii valoru.
ImagesCAINBV92.jpg

Przeklęta wersja dodongi z patapon 3

CiekawostkaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki