FANDOM

Cioking- krab , a w zasadzie samica kraba. Jeden z bossów występujących Patapon 2. Jest monstrualnym czerwonym krabem , z wbitymi w swe sczypce nogi i głowy bronią , i podbitym okiem. Upuscza wiele mikstur ( liquds ). Na poziomie z Ciokingiem dostajemy piosenkę DON CHAKA. Gracze często mylą go z Ciokiną , protoplastą Ciokinga.

Images-2-.jpg

Pataony atakują ciokinga.

PochodzenieEdytuj

Cioking to istota która wyewoluowała z Ciokina , pomarańczowego kraba z patapon 1 i 3. Cioking pochodzi z wulkanu , więc jest wrażliwy na lód.

CiosyEdytuj

Ataki Ciokinga są bardzo groźne.Cioking posiada 4 ciosy , z czego 2 zabiją patapona , nawet z osłoną bohatera , jeden cios który bohater obroni , oraz 1 usypiający.

Senne bąbelki - usypia patapony

Cios szczypcem- atakuje sczypcem patapony , dobrze się tu wycofać...

Bąbelki zagłady- podnosi się " do góry " i wypuscza bąbelki , w których patapony utkną i będą lecieć do góry.Po chwili bąbelki pękną i Patapony spadną na ziemię , ginąc.

Okrutne miotanie - Cioking pochyla się nad pataponami , i po chwili łapie jednego , miota i wyrzuca zabijając. Często używa tego ciosu gdy jest zamrożony.

WyglądEdytuj

Cioking różni się od Ciokina , tym że jest czerwony. Posiada powbijane miecze i broń w głowę. Jego oko jest jednak tak jak u Ciokinga podbite.

CiekawostkiEdytuj

  • Cioking jest samicą wielkiego kraba.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki